Laatste weekje... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Inge Esch - WaarBenJij.nu Laatste weekje... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Inge Esch - WaarBenJij.nu

Laatste weekje...

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 Januari 2011 | Australië, Melbourne

Aan elk begin komt ook een einde.. Over een weekje zit ik alweer in het vliegtuig onderweg naar huis.. Terwijl ik mijzelf nog goed kan herinneren hoe dat mijn eerste week hier in Melbourne ging en hoe dat ik mij voelde een half jaar geleden, voordat ik hierheen vloog.. Totaal niet wetende wat ik mee zou gaan maken, toch nog best wel nerveus over mijn Engels en of dat ik wel leuke mensen zou ontmoeten.. Allemaal voor niets geweest, natuurlijk achteraf makkelijk praten..

Ik heb afgelopen zaterdag al doei moeten zeggen tegen een van mijn beste vrienden hier, hij vloog terug naar Brazilië. Raar om te weten dat je zo lang echt veel gelachen hebt met deze mensen en je ze waarschijnlijk nooit meer terug zult gaan zien.. Maar goed.. Iets anders! Morgen Australian Open wedstrijd in Rod Laver stadium tussen: Nadal - Cilic en daarna Kim Clijsters – Makarova.. Heb er zin in!!
Verder nog vaak met vrienden afspreken deze week, inpakken, schoonmaken en mijn stage afronden! Volgende week zondag zit ik rond deze tijd al in het vliegtuig onderweg naar Hong Kong! Maandagmorgen land ik alweer in het koude Nederland.. Dus tot over een weekje allemaal!

Heel veel liefs!

P.s. Graag wil ik iedereen ook nog even voor alle lieve kaartjes, e-mailtjes en berichtjes bedanken!!

P.s. Dit filmpje moet je echt gezien hebben! Gaat over toeristen aantrekken om naar Australia te komen door wildlife te promoten!! http://www.youtube.com/watch?v=HmRexWQhs3M

  • 23 Januari 2011 - 11:40

    Kim Maas.:

    Hoi Inge.

    Geniet nog van je laatste weekje daar.
    Tot snel hier in Holland.

    Kim XXXX.

  • 23 Januari 2011 - 13:14

    Wil En Pien:

    nog even heel veeeel genieten en een hele goede terug reis

    groetjes,
    Wil & Pien

  • 24 Januari 2011 - 11:27

    Oe Pa.:

    dag inge,

    jij bent daar alles aan het afsluiten, je laatste contacten aan het onderhouden, en wij zijn aan het aftellen want we zijn weer enorm blij dat je straks weer bij ons aan de achterstraat 22 in cromvoirt bent.

    groeten

    je pa

  • 24 Januari 2011 - 20:15

    Dion:

    Haa Truus,

    Dat ik fijn om te zeggen............ Tot volgende week:)!!

    Xxx

  • 25 Januari 2011 - 20:34

    Gerda:

    Ha die Inge,

    Wat een gek idee voor je, dat je volgende week weer in Nederland zit. Veel sukses nog met de laatste lootjes en met het afscheid nemen, want dat zal zeker met gemengde gevoelens zijn.
    Ik hoorde vandaag dat je naar het tennissen was geweest, dat moet echt super zijn geweest!

    Geniet nog een paar daagjes en tot snel,

    Gerda

  • 27 Januari 2011 - 12:28

    Maaike:

    Hi there Mate,
    Leuk filmpje!!
    We zullen blij zijn jou weer veilig hier te zien terug uit Dangerous Down Under!
    Fijne dagen nog en goede thuisreis,
    Groetjes,
    Maaike

  • 28 Januari 2011 - 22:20

    Tante:

    hoi inge
    nog een nachtje en dan begin je aan de terug reis
    daarom wensen we je een fijne reis naar ons op dit moment koude maar mooi landje.
    tot maandag dan zien we je weer in krommert. we kijken er naar uit.
    groetjes willem,koen en tante xxx

  • 29 Januari 2011 - 11:15

    Gerdine:

    Hee Inge,
    een goede terugreis gewenst.
    Ik zie je weer in Cromvoirt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Inge

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 45494

Voorgaande reizen:

30 Juli 2010 - 31 Januari 2011

Down Under

Landen bezocht: