de laatste dag.. - Reisverslag uit Cromvoirt, Nederland van Inge Esch - WaarBenJij.nu de laatste dag.. - Reisverslag uit Cromvoirt, Nederland van Inge Esch - WaarBenJij.nu

de laatste dag..

Door: ingevanesch

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Juli 2010 | Nederland, Cromvoirt

Na gisteren mijn afscheidsborreltje te hebben gehad, gaat het nu toch echt wel een beetje kriebelen.. Nog een dag en een nacht in Nederland en dan vliegen naar Melbourne Australië!! Nog even een lijstje opgesteld met de dingen die ik echt niet moet vergeten. Wat moet ik toch in welke koffer doen??(aangezien ik 4 stuks bij me heb: handtas, airportertje, laptoptas en koffer). Nog even checken of dat mijn vlucht gewoon op dezelfde tijd gaat, fiew.. nog steeds 14.05 vanaf Schiphol Amsterdam!Lieve mensen, bedankt dat jullie naar mijn borrel zijn geweest, ik vond het echt heel erg gezellig en ik zal jullie cadeautjes meenemen om nog een aandenken aan Nederland en aan jullie te hebben.. Ik zou zeggen, tot volgend jaar!!

  • 29 Juli 2010 - 09:37

    Jos Alias De Papa:

    leuk dat ik als eerste kan reageren op je berichtje.
    lekker alles pakken en reisklaarmaken, zorgen dat je niets vergeet en van dat soort gedoe.
    het voornaamste heb je altijd bij je. je eigen karakter/persoonlijkheid.
    succes met het afwerken van je voorbereidingen en tot straks. onze gezamelijke lunch.

  • 30 Juli 2010 - 13:49

    Luuk:

    lieve inge

    we hebben jou net veilig weggebracht naar schiphol. vanaf nu is het al weer aftellen tot we je weer zien. ik ga dit weekend eens kijken hoe het is om als remie op stap te gaan. jij heel veel plezier down under! maar dat komt wel goed daar twijfelt niemand over. kus luuk

  • 30 Juli 2010 - 14:41

    Ma:

    he inge
    de reis is begonnen.je hebt nederlanders naast je zitten dus je kunt nog lekker crommerts buurten voordat je naar het engels overschakeld.ik zal blij zijn als we je 1e sms binnen krijgen dat je in je appartement bent,en je nog even bij kunt komen voordat je maandag aan je engelse les begint.groetjes ma

  • 31 Juli 2010 - 13:20

    Daan:

    Ey meisje!

    Ik vind het echt erg knap dat je gaat! Helemaal in je uppie!

    Ik ga je reisverslagen goed bijhouden want ik ben erg benieuwd! Gedraag je ;-) en heel veel succes!

    Dikke kus,
    Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Cromvoirt

Inge

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 45492

Voorgaande reizen:

30 Juli 2010 - 31 Januari 2011

Down Under

Landen bezocht: